بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری صورت می گیرد:

نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» مهرماه امسال برگزار می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارند در راستای اجرایی نمودن شعار سال 1401 (تولید؛ دانش­ بنیان، اشتغال ­آفرین) و بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری، «نخستین رویداد ملی مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری­‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی را در مهر ماه سال جاری برگزار نمایند.

این رویداد در دو بخش «محیط کالبدی فضاهای آموزشی» و «تجهیزات و فناوری‌­های آموزشی(نرم افزار / سخت افزار) در مدارس آینده» و با مشارکت شرکت­‌ها و موسسات دانش ­بنیان، شرکت‌­های مهندسین مشاور، محققان و صاحبان ایده و مراکز تحقیقاتی/ آموزشی و با هدف شناسایی فناوری و دانش روز ساخت فضاهای آموزشی و در جهت حمایت از طرح های برگزیده و اجرای طرح های منتخب رویداد در مدارس صورت خواهد پذیرفت. هر کدام از شرکت کنندگان می‌­توانند در محورهای هفت­گانه که در فراخوان رویداد ذکر شده است، بدون محدودیت در تعداد محورهای انتخابی شرکت کنند.

شرکت‌ در قالب تیم‌های حقیقی حداکثر 5 نفره یا حقوقی صورت خواهد پذیرفت و در صورت تایید کمیته داوران در خصوص عملیاتی و اجرایی بودن طرح امکان نمایش طرح ها در نمایشگاه فن­ بازار وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است، ثبت نام و شرکت در رویداد، به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم ثبت نام، از طریق مراجعه به تارنمای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به آدرس https://dres.ir و یا تارنمای رویداد https://future.dres.ir تا پایان مرداد ماه سال جاری امکان پذیر خواهد بود.

اخبار تکمیلی رویداد از طریق پرتال فوق به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.