رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

همگرایی معلمانی که زیست معلمی دارند، موجب تحول در نظام تعلیم و تربیت می شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در آیین آغاز به کار رویداد مهر تحول گفت: همگرایی معلمانی که زیست معلمی دارند، موجب تحول در نظام تعلیم و تربیت می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سجاد صدیقی با بیان اینکه فتح و گشایش پس از هر سختی حتمی است، گفت: این حجم از کشتار بی رحمانه در نوار غزه نوید دهنده فتح بزرگی است، هر جا سختی ها بیشتر بوده پس از آن راحتی و آرامش رقم می خورد.
وی افزود: شهادت دانشمندان ما و سایر فتنه ها نقشه اسراییل و آمریکاست، اگر اسراییل محو شود، نه تنها مردم فلسطین رها می شوند، بلکه همه مردم منطقه و دنیا به رهایی می رسند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار داشت: در نظام تعلیم و تربیت از عرصه سیاست گذاری تا اجرا، تحول و انقلاب ضروری است، نیاز است فرآیندهای تعریف شده را هم به درستی درک کنیم و همه با هم همسو باشیم که اگر نباشیم آسیب می بینیم.
صدیقی گفت: یکی از پیش نیازهای تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور این است که برای تحول در مرحله اول معلم اراده ایجاد تحول در کلاس درس خود را داشته باشد و این موضوع را عملی کند.
وی اظهار داشت: در کشور ما شخص اول مملکت دغدغه مند ایجاد تحول در آموزش و پرورش هستند و هر سال در دیدار با فرهنگیان به این موضوع اشاره می کنند، توصیه می شود بیانات مقام معظم رهبری در گفت و گوی مجازی با فرهنگیان در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۹ را مطالعه کنید یا بشنوید.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قبل از تدوین سند در خصوص ماهیت تحول و بعد از آن مرتب در خصوص ضرورت اجرای آن صحبت می کنند، ایشان خبرگی خاصی در حوزه تعلیم و تربیت دارند و موضوع تحول برای ایشان بسیار جدی است.
بر پایه این گزارش، رویداد استانی مهر تحول با حضور مدیران مدارس در مسیر تحول با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرایی سازی سند تحول بنیادین، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و…در کانون اندیشه اسلامی کرمان آغاز شد.