توجه متوازن به ابعاد شناختی، گرایشی و مهارتی دانشآموزان در طراحی و اجرای فعالیتهای یادگیری
1404-02-28/توسط dabir2تنوعبخشی به موقعیتهای یادگیری
1404-02-28/توسط dabir2تناسب فعالیتهای یادگیری طراحی و اجراشده با دورهی رشد متربیان
1404-02-28/توسط dabir2پیوندزدن فعالیتها با تجارب واقعی زندگی متربیان
1404-02-28/توسط dabir2کنجکاوسازی، دغدغهمند کردن و مسألهمند کردن دانشآموزان در ابتدای فعالیت یادگیری
1404-02-28/توسط dabir2توجه به تفاوتهای فردی متربیان یک کلاس در طراحی و اجرای فعالیتها
1404-02-27/توسط dabir2شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب)
1404-02-14/توسط dabir2شایستگی خویشتنسازی
1404-02-14/توسط dabir2ارتباط مسئولانه و موثر
1404-02-14/توسط dabir2ویدئوی مفیدی دارید؟
همین حالا برای ما بفرستید
درباره ما
این پایگاه با هدف گفتمان سازی ،تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 1400 شروع به فعالیت کرده است. از همراهی شما خرسندیم.
ارتباط با ما
نقشه
- اخبار
- ارتباط با ما
- ارسال مطالب
- ایده های مرتبط با سند تحول بنیادین
- پادکست
- پخش زنده
- تلویزیون سند تحول
- ثبت نام
- خانه
- دوره های آموزشی
- رویداد ها
- سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چیست؟
- کتاب ها
- محتوای آموزشی مرتبط با سند تحول
- مدرسه صبح رویش
- منتخب پایان نامه ها و رساله های مرتبط با سند تحول بنیادین
- منتخب مقالات مرتبط با سند تحول بنیادین