دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: زیرنظام های سند تحول بنیادین را باید مبنای حرکت و تحول در آموزش و پرورش قرار داده شود

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران : «سند تحول بنیادین» و «ساحت تربیت زیستی و بدنی» نیازمند توجه بیشتر برنامه‌ریزان آموزشی است.

رئیس­ کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد:رتبه بندی برای ارتقای شأن و منزلت معلمان و حرکت به سمت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: آنچه که سند تحول بنیادین به دنبال تحقق آن در جامعه است، مدرسه مردمی است

مدرسه کانون تربیتی محله

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش: مدارس دولتی و غیردولتی رتبه‌بندی خواهند شد

معاون آموزش ابتدایی: كتاب ها در کتابخانه ‎ها کلاسی، بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول چیده می ‎شود

وزیر آموزش و پرورش: تحول بنیادین با تغییر باور دانش‌آموزان ایجاد می‌شود

وزیر آموزش و پرورش:سند تحول بنیادین نیازمند نوآوری در اجرا است

عضو کمیسیون آموزش مطرح کرد: فناوری‌های نوین راهی برای تحقق سند تحول بنیادین