دستیار رییس‌جمهور در حوزه مدرسه‌سازی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با گروه‌های جهادی:

به کمک گروه‌های جهادی، حضور مردم در فعاليت ها را افزايش مي دهيم

دستیار رییس‌جمهور در حوزه مدرسه‌سازی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با گروه‌های جهادی گفت: به کمک گروه‌های جهادی، حضور مردم در فعاليت ها را افزايش مي دهيم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید احمد عبودتیان، دستیار رییس‌جمهور در امر مدرسه‌سازی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با گروه‌های جهادی اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که این روزها را می‌بینیم، روزهایی که دولت عزم کرده است تا فراتر از تمامی مشکلات عمل کند و ریل‌گذاری انقلاب را به سمت اهداف ۵ گانه انقلاب اسلامی ایران، پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دولت در سال اول وارد میدان عمل شد، گفت: دشمن هجمه‌ها را بیشتر کرد و روی جریان عظیمی خیمه زد تا به اهداف خود برسد.

عبودتیان با بیان اینکه دولت باید فرایند رسیدن به مرحله دولت اسلامی را رقم بزند، گفت: جان مایه دولت اسلامی ساز و کار اسلامی آن است و این ساز و کار یعنی مردم سالاری دینی که مسئله بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر این امر تاکید دارد.

دستیار رییس جمهور در امر مدرسه‌سازی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند، بیان کرد: هر کار این عزیزان یک فوق برنامه خوب است این افراد به این شوق وارد کار شده‌اند تا دولت اسلامی را محقق کنند.

وی افزود: الحمدلله فعالیت‌های جهادی بسیار پیشرفت کرده است و مردم در این کارها دخیل شده‌اند، البته مشکلات مختلفی نیز وجود دارد. ان‌شاالله به کمک گروه‌های جهادی کار را روی ریل اصلی خود ببریم و مردم نیز در زمینه فعالیت‌های مردمی‌سازی درگیر شوند.